? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 17, 2010

aku dan aleesya suka iklan ni wink!


mesti korang pernah tengok kan iklan ni...klu yang tak tgk lagi tu memang rugi laa. sbb iklan ni comel sesangat. memang laa sah2 dorang main alih bahasa jer sbb nampak ketara mulut gerak tak sama dengan bunyi yang keluar. tapi macik tak kisah sbb budak2 ni cute sangat.
paling tak leh blah ayat budak-budak kecik ni.

"Biar betul"
"dah laa...benda ni berat tau" sambil sepak kolam plastik tu..huhuh syomel sungguh
"jauhhhhhnya" menunjukkan ketereran betapa jauhnya ludah air. ololololo

kalau aleesya tengok iklan ni mesti dia dah tersengih-sengih. macam paham jer kan budak kecik ni. tapi yang aku perasan, asal ada jer iklan yang ada budak-budak mesti dia suka tengok. hehehehe

3 love purple:

manggosteen said...

haha..mmg kiut dak2 ni..
satu lagi iklan yang dia baling teddy bear tu..

hajarus said...

a'ah iklan ni kiut sgt.. hjr pun suker...

Kasim Ahmad said...

xmain2 taw..

heehe..

gua dah tag anda..meh tengok