? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, December 27, 2010

aleesya...jangan sepahkan cd!!!!

 sedih aku tgk umah skrg. sebelum ni selama 2 thn bekas cd port elok jer kt rak tv. tapi sejak-sejak budak kecik yang comel itu (hahahaha) dah pandai nak selongkar segala mak nenek kt umah, terus bekas CD tu ternoda.

sekarang aku dah tak tahu mana satu citer CD-Cd tu sumer. cover ntah ke mana, cd ntah ke mana. jenuh laa aku nak susun balik ikut cover citer yg betul.

tengok kemain seronok duk kiss cd. apa ntah yang best main cd nih aku pun tak tahu.

lepas tu menjaja cd habis satu umah. no wonder laa aku sll terjumpa cd merata-rata. ada kat dalam bilik aku 2 3 keping, ada bilik solat 2 3 keping, bilik satu lagi selonggok.

sayalah penyepah cd. wink!

6 love purple:

ch@ said...

mana rambut aleesya ni. kita letak CD dlm laci kabinet TV, pantang terbuka mmg sekian terima kasih la, kalau bertutup selamat sikit, oni tak pandai buka laci.

purple_lav said...

rugi rasa tak beli kabinet yg ada laci...huhuh tak pe kena tahan sabar jer lah skrg ni

PuteriKureKure said...

hehe. khalish tak pernah jumpa cd. agaknya kalau dia jumpa cd, mesti cam aleesya ek.

cik_ah82 said...

wei, aku baru nk cakap yg sofa aku yg sama ngan mu tu aku dh toolak kat org..hahaha..la ni aku bersila n baring ja..hehe

purple_lav said...

cik ah: eh ye ke? lapang la umah ko skrg?ke nak beli sofa kerawang2 tu plak sbg pengganti? hahahaha

cik_ah82 said...

umah kecik tet nk beli sofa kerawang?..kem salam la..heheh
skang kalo ko nk mai umah aku, aku persilakan bersila la..hehehe