? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 21, 2010

doa ibu sentiasa yang terbaik untuk anaknya

setiap ibu mesti doakan anaknya yang baik-baik. mana ada mak nye yang doakan anak dia tak berjaya, tak pandai...ish nauzubillah.

aku juga sentiasa mendoakan seluruh keluarga aku diampunkan dosa-dosa, dimurahkan rezeki....apatah lagi dah ada anak ni. insyaAllah lepas jer solat banyak yang aku pohon dari-Nya untuk kebaikan anak aku dan keluarga aku....

gambar selingan....hahahahah rosaklah mata anak aku nih. bapaknye punya kerja lah ni

tadaa....sejuk hati aku bila tengok aleesya pakai tudung. lagi-lagi bila aku pakaikan dia, terus jalan terkedek-kedek dan tak tanggalkan tudung tu. mungkin dia rasa cantik kot.

insyaAllah nnt klu ibu ternampak tudung kecik utk baby ibu belikan ye. nampak macam aleesya suka jer pakaikan tudung.

tetiba nak puji anak sendiri...comelllllnye anak ibu hehehehehe

2 love purple:

aNaYaNa said...

yerp..comel jer aleesya pakae tudung..
semoga besar nanti jadi anak solehah..:)

mek da ©™ said...

ayunya si comei nii