? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 24, 2010

aku sudah nyanyuk!!!

semalam gigih pergi malam. sbb dalam hati memang teringin sangat nak makan jagung bakar. oke set. jom pegi beli jagung bakar...

dah sampai gerai yang jual jagung, lalu saya cakap laa kat budak yang menjual jagung itu.."Jagung bakar dua".
dan adik tu cakap, " 3.20 kak. ada dua posen tak?"

masa tu aku kuarkan duit RM5...lepas tu baru aku jawab, ada...ada...jap ye. jadi korek2 laa purse cari duit dua posen.

yess dapat pun dua posen. jadi aku hulurkan dia RM5.20. kemudian baru adik tu bagi balance RM2. dan aku pun berlalu pergi sbb dah aim nak beli buah anggur hitam tanpa biji kt gerai depan.

masuk2 kete terdgr plak lagu 'Kalau rindu ku sebut namamu" apa lagi karaoke laa dalam kete puas2. heheheh..bila dah sampai umah dan amik aleesya, duk terbayang2 dah jagung bakar. cari atas meje jepun...aik tak der...takkan tertinggal dalam kete kot. terus mesej incik fidi, klu nak naik nnt tolong mesej dl sbb nak suh amik jagung bakar dalam kete.

bila incik fidi sampai dan tengok2 dalam kete, dia kata tak der. aik pegi mana plak jagung tu...bila diingat balik, baru aku perasan, lepas jer aku amik balance tu, terus aku berlalu pegi.....


waaaaa nak jagung bakar....nak balik duit RM3.20 waaaaaaa (pix google)

5 love purple:

zue @ annaleeya said...

aiseh... cmner blh jd gitu... hehehe...

purple_lav said...

itu lah...mgkn tanda2 ketuaan kot hahahaha

Ummi AmnaAmzar said...

kalau akak selalu lupa ambik balance..kalau duit tu kecik la..kalau beso ingat plk nak tunggu..hehe

ch@ said...

Allahuakbar, sayang sungguh. takde rezeki tu, peringatan utk lebih beringat selepas ini, setiap kejadian ada hikmah.

pssst, kita selalu lupa ambil balance, hiii.

mek da ©™ said...

lorr..eeeee