? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 2, 2010

klas uolss kad kawen skrg

 semalam aku dapat jemputan dari member opis
abang dee, satu majalah ngn aku
anak dia kawen

teruja mak noks
tengok2 kad kawen anak dia kaler purple
hihihihihi

masa mula-mula dapat macam inilah
tetiba jer aku cakap 'Cantiknyeee'
memang cantik bonus plak tu kaler purple

tu blum buka lagi ye

bila buka
baru 'WOWWWWW....lagi cantik rupernya'
ni klu org tgk kulit pun dah tahu isi dalam macam mana

ape yang aku cakap cantik
mesti korang pelik kan 
ala takat kertas yg macam kat atas tu biasa2 jer lah kan
no no no
taddaaaaa
memang tip top laaa
ni muka depan dia
ada gambar paranten (pengantin)
kalau nak tahu lagi
kad kawen dia bleh dibuat frame tau
tengok lah...hasil lipatannya
memang gah bila lihatnya

aku dah bajet siap2 lepas jer kenduri dia aku nak letak gambar sendiri plak hehehe
tak penah plak aku tgk kad kawen secantik ini
tapi memang berbaloi2 laa
rege dia pun memang bleh tahan laaa
maunye sekeping RM8 ni

huhuhuhu
masa aku kawen dl
kad kawen cikai giler
alaaa...mana ada bajet nak buat mahal2 gitu
macik kawen ngn orang biasa2 jer (tapi istimewa hikhikhik)
bleh nangis tau tgk kad kawen cenggini

2 love purple:

PuteriKureKure said...

ni betul2 orang berkemampuan ni yang. kita tumpang seronok je la kan?

purple_lav said...

a'ah...tumpang sengih jer tgk kad kawen orang hehehe