? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, December 13, 2010

cerita basi: aktiviti meluangkan masa dgn anak

 lepas balik keje hari jumaat hari tu
incik fidi call
katanya nak bawak aleesya jalan2 kat tasik

oke set
jadi aku balik umah amik dua orang pengarang jantung aku tu
terus zass ke tasik cempaka
dekat jer ngn umah aku

 masa aku lepas aleesya ni kan
punyalah happy dia
sambil jalan sambil tepuk tangan tu
tak leh blah langsung
 incik fidi ngn suasana petang
dah macam nak buat vclip lagu jer

 aleesya kan dia berani laa
bleh je lepas dia sorang2 gitu
klu jatuh pun...tak pe dia bleh bangun sendiri

 tapi masa jalan tu
ada jer keje dia
jap nak garu muka laa, jap nak pegang kaki laa, jap nak tepuk tangan laaa

 anak ibu...

 bila jalan tangan pun siap lenggok sekali

 pastu tetiba nak pimpin tangan ngn aku
oke layan laa 
bila lagi kan....
 bila nampak aku kuarkan tepon
mulalah dia pun 'amme amme'
tu dia suh pasang video badak tu lah
dia tak pandai nak sebut ammamawek

so sweet jer aku tgk gambar ni
siap lentok kepala kat bahu aku yang empuk tu tau
 oke ape pasal budak kecik ni tersengih jer?

 sebabnyeee dia nampak ada budak2 ni
aleesya ni suka berkawan
kalau ada budak2 mulalah dia nak buat peramah dia tu
nak join sekaki
tapi yg tak tahan takut kena tolak jer
macam peristiwa kat hospital tu
 oke ni le rupernye tasik cempaka bangi
tapi aku tgk skrg makin teruk laa
kotor dan tak terjaga langsung
sampah penuh tasik
dl2 laa ada jugak orang mancing kat tasik ni
tp sekarang dah tak der
agaknya kotor sgt kot
 pastu yg ni bahaya oke
dah hilang grill
silap2 hari bulan
mau terjunam masuk dalam parit ni
sangat bahaya kepada kanak-kanak
harap2 ada org yang amik perhatian
 eh suka nya dia...

 eh tetiba gambar dah jadi tunggang langgang
layannn jer oke
ni gambar masa baru sampai
konon nak jogging ler tu
 tak kisah pun apa yang ayah dia buat

 ha, yg ni aku tak suka
tetiba jer kete jadi kotor
sbb banyak lecak
waaaaa

sampai hari ni kete tu tak terbasuh lagi

2 love purple:

PuteriKureKure said...

aleesya kalau berjalan leh geng ngan khalish. sama2 suka bertepuk tangan dan mulut harus riuh juga!

:)

purple_lav said...

intan: eh ye ke? bleh join laa. klu dorang jalan sama2 kan best. mesti riuh rendah