? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, December 6, 2010

aleesya yang kepochi

 hari sabtu lepas
jiran sebelah umah aku ni
buat makan2 agaknya

yelah 
dorang baru kembali dari bertapa
hahahaha
haruslah jamu sedara mara
jadi ramailah orang kat umah sebelah

walaupun jamuan rumah sebelah
tp umah aku pun terkena tempias
bukan sebab aku dijemput hadir
tetapi tetamu dari umah sebelah akan lepaking dan menongkat depan umah aku
seronok laaa dorang bersembang kt beranda umah aku ni
tak kisah laaa kan

yang dikisahkan anak dara ai sorang tu
tengok dia kemain kepochi
dah tahu orang ramai kt luar tu
cepat2 panjat sofa
pastu bertenggek kt tingkap
yang tak tahan tu
mulut bising2 macam nak bersembang ngn orang kt luar
aleesya oo aleesya
bila tegur dia
mula lah malu
yang tak leh tahan
nak terjun dari sofa tu
 no aleesya!

3 love purple:

PuteriKureKure said...

haha. aleesya macam khalish la...malu2 kalau kena tegur. hehe.

purple_lav said...

comel kan dorang ni?

eRiNsZ said...

mau geget aleesya niehhh