? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 16, 2010

ayat-ayat yang tidak patut/sesuai diucapkan

pertama sekali, aku bukan nak buat tentang tatabahasa Bahasa Melayu. hehehe.jadi tajuk di atas memang langsung tak der kena mengena dengan silibus pelajaran sekolah rendah.

semalam kan ada bola. jadi sementara rancangan bola tu berlangsung, aku bagi peluang kepada incik fidi melayan bola. hish..boleh gugur jantung macik  tau. menjerit tiba-tiba jerk pacik tu. sementara dia melayan tu aku uruskan lah hal-hal rumah tangga mcm kemas umah, basuh botol susu, basuh baju, tarik-tarik cadar bagi tegang (aku suka tido atas cadar tegang, rasa mcm bersih jer) sapu2 lantai skit eh banyak plak kan kerja aku. tu tak termasuk lagi bab-bab kain...lipat kain, susun kain..

sbbnye aku dah aim nak tgk citer Shrek 2 kt TV2. citer tu start pkl 10. jadi sempat la bola habis. dah pukul 10 tu, try la tekan tv2..sekali kuar budak laki kecik main piano. eh mana Shrek ni? kata nak jumpa pkl 10. argh, ni yg tak suka...

pastu tekan2 tv lain.tertarik citer omputih kt TV8.Snakes on a plane.ok layann..eee thriller giler laa citer ni. terjerit2 aku tgk. bukan ape tetiba plak aku terasa ular tu dtg serang muka aku. oh,perempuan! memang gitulah hahaha. memang kejam ular-ular itu semua.

masa ni lah incik fidi kuarkan ayat yang tak sepatutnya. masa tu tgh scene perempuan yang ada anak kecil tengah menangis sbb kapal terbang memang dah nak terjunam dah. budak tu nangis jer. aku pun cakap laaa." laa, naper laa tak bawak susu. budak tu lapar la."

incik fidi ckp," hek eleh....dia plak yang lebih-lebih...ni citer jer lah".sambil tu duk gelakkan aku.

siyes aku memang tak leh tgk scene yang ada budak-budak menangis... menderita. mulalah aku yang terover drama kat luar ni.

bila dah pukul 12 tgh malam (giler lambat citer ni hbs) aku berjaya tgk citer tu sampai habis. masa ni la incik fidi cakap lagi..." eh macam tak caya jer sayang bleh tgk sampai habis. biasa baru tengah-tengah cerita dah tido."

hahh????tak pernah ke aku tgk citer sampai habis? ye ke? aku rasa macam ada jer aku tgk sampai kuar nama-nama pelakon tu.tu sajer jah lah nak perli aku incik fidi. mana tak.. citer best, haruslah tgk sampai habis. sampai aleesya tuang habis satu botol minyak johnson pun aku tak sedar hihihihihi

*selingan...ini pun ayat tak patut jugak. budak yang aku tak berapo gemor kt opis ni tetiba datang kt tempat aku. katanya nak pinjam stapler. amik jer. ada kt tepi tu..tetiba akak kat depan ni (lingkungan umo 60 tahun) tanya dia makan kat mana tadi...

sekali korang nak tau dia sebut apa....

"apa dia SAYANG?"

hahahahahaha...agak2 laaa klu nak bermesra ngn orang..

4 love purple:

Ash said...

hakhak..rasa2 cam kenal je org yg dimaksudkan tu.

purple_lav said...

eh akak sempat ke ngn budak tu?

aNaYaNa said...

hehe..memang tak patot betul..

sHutDoWN said...

xbrapa nk patot la sayang... hahahaaa