? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 28, 2010

budak tersepit kaki kat eskalator

kejadian berlaku kat melaka. masa baca berita tu, aku tak terkejut. sbb rasanya dah banyak kali aku terdengar kes-kes macam ni. mengukuhkan lagi anggapanku, bila dalam paper tu bgtau, budak perempuan tu pakai kasut jenama terkenal. terus aku terbayang jenama ***** ni.

naper eh kasut jenama tu mudah terlekat kt eskalator?? dulu-dulu aku ingatkan jenama **** yang tiruan jer yang ada masalah. yelah try korang pegi pasar malam. sepasang dapat RM10 jer. nak kaler ape? sumer ada. lagi plak tu mesti ada aksesori comel yang dorang letak kt kasut tu.

baru-baru ni aku pun teringin jugak nak beli kasut jenama tu kat aleesya. sebab aku terjumpa kaler purple. comel jer.tapi bila aku terbayangkan eksiden2 macam tu, terus rasa ngeri. tak terbayang dek akalku kaki aleesya termasuk dalam eskalator. nauzubillah....

aku rasa better laa beli kasut yang bunyi nyet nyet tu. memang lah cantik kasut jenama tu tapi aku tak mo menanggung risiko noks...

6 love purple:

cik_ah82 said...

hehe..adib ku pakai kasut jenama tesco ja..kikiki..

purple_lav said...

samalah ...janji bukan jenama ***** hahahahahaha

Ummi Eisya said...

mmg byk kes tentang kasut tu...

purple_lav said...

ummi: kan...

Ummi AmnaAmzar said...

oo..sebab kasut ke..ummi xtau plak...anak ummi ade gak sepasang kasut jenama tu...nasib baik dia xnak pakai dah sekarang nih..

mek da ©™ said...

aku tau jenama ape eeeee