? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 3, 2010

hari ni hari jumaat

sangat seronok hari ni
sebab esok dah cuti yeay

pagi tadi sarapan dengan menu dah lama tak jamah
roti telur
ekekekeke
yelah sejak kedai makan dekat umah aku tu
mogok tak nak bukak waktu pagi
sejak itu lah tak merasa nak makan roti canai
tadi bila tengok dia dah start buka balik waktu pagi
apa lagi
jangan lepaskan peluang keemasan ini

burpp kenyang alhamdulillah

semalam sekali lagi tak cukup tido
sbbnya aleesya merengek-rengek tak mo tido
ingat kan sakit perut
sebab dia tiba-tiba melabur ditengah malam
dah llaaa tu 
banyak gilos
lepas cuci sumer tu, sapu minyak yuu yiee
dia tetap tak leh tido jugak

last2 masa pagi tadi 
baru terasa badan dia panas
terus bagi ubat demam
tetiba jer dia demam
rupernya masa hantar kat pengasuh tadi
semua budak yang dia jaga demam
patutlah...

3 love purple:

PuteriKureKure said...

harap2 aleesya cepat sembuh. demam2 ni bahaya juga. cian kat budak.

purple_lav said...

aminn...itu lah..baru jer dia baik demam tetiba dah demam balik ni

eiela said...

oo kes berjangkit kat budak-budak kat rumah pengasuh la tuh. budak-budak mudah kena demam antibodi tak kuat.

Latest Entri :
Bila Si Dia Bertanya
Ya Allah Masaku Dah Tiba