? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, January 28, 2011

Allahuakbar...

dulu masa aleesya masih kecik, aku akan letak dia di sebelah dan aku solat dgn aman. tp semenjak dia dh bleh merangkak dan berjalan ni, korang akan paham perasaan aku masa nak solat.

klu dia tak tarik telekung, dia akan panjat badan aku hehehe. tp nak buat macam mana kan. takkan nak kunci pintu plak dan biarkan dia kat luar sorang2 klu masa incik fidi tak der. mau menangis budak tu.

skrg bila dia tgk aku pakai telekung, dia cepat-cepat ckp 'awohbar' (Allahuakbar) dan tangan diletakkan ke dua-dua belah telinga.

pix google: comel jer budak pompuan ni pakai telekung gini kan. rasanya nak beli la satu utk aleesya.

tapi aku rasa aleesya dah keliru. mungkin sbb dia tgk ayah dia kot. sbb masa main-main dgn dia tetiba jer dia buat macam ni.....

pakai tupperware dan sebut 'awohbar'. heheheheheh

0 love purple: