? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, January 13, 2011

naik basikal ke tempat kerja?

kepada semua penjawat awam di Putrajaya (aku baru tambah ni...tak perasan tadi), dikatakan bermula jun tahun ini, mereka disarankan naik basikal ke tempat kerja. apa pendapat korang? hurm, bagi aku ada pro dan kontra..

baiknya memang lah dapat mengawal pencemaran alam sekitar. tapi aku terus terbayangkan golongan wanita terutamanya yang mengandung. cer korang bayangkan sendiri?

hehehe..nsb baik aku kerja kat bangi...hehehe sekali lagi...

tapi bagus jugak kan. bleh exercise. keluar peluh. tapi harap lepas masuk opis tu janganlah mengantuk sebab letih kayuh basikal hahaha

2 love purple:

Hidayah said...

hehehe naik beskal ye?lau camtu kami kena beli beskal yg boleh kayuh 2 org tu sbb kami keja skali pastu anak pun anta kat dalam ni jugak hehehe

purple_lav said...

pastu letak bakul kt depan basikal, letak anak dalam tu hehehe..a'ah kan...kita sbg parent yang bekerja ni nak kena hntr anak bgai kan...

rasanya kena pikirkan jugak alasan ini hehehe