? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, January 14, 2011

"gosok gigi 3 kali sehari"

 kan ada iklan kt tv pasal gosok gigi ni kan..ala iklan budak2 (aku rasa budak indon jer). tapi comel kan...

seronok dorang lompat-lompat, menari lps tu nyanyi "gosok gigi 3 kali sehari". aku ni plak dgr lagu, dah macam dgr mandrem....sekali dengar lps tu ulang-ulang banyak kali. sampaikan hari tu incik fidi beria ni panggil aku masa tgh syok sidai kain..."cepat! cepat! lagu gosok gigi ni" laju-laju aku angkat aleesya sekali pergi nyanyi sesama depan tv. hahahaha

oh, ni nak cerita pasal aleesya gosok gigi laa. dulu-dulu aku guna berus gigi baby yang plastik tu. sarung kt jari lps tonyoh...lps tu dimainnye dek aleesya, hilang ntah ke mana. terus aku beli berus gigi besar.

nak gosok gigi bukan kerja senang oke. sebabnya dia asyik sangat nk gigit berus. abis tu klu berus kena gigit, nak berut pakai ape???cer cerita....

 ni aku biar jer dia main berus gigi ni. kelas tak aku....gosok gigi anak depan tv. korang ada?? hahaha

oke sekarang dia gosok gigi dengan cara betul. betul laa sangat....gigi takat ada 6 batang, eksen jer lebih aleesya ni

sampai terpejam-pejam mata gosok gigi. jangan tidur sudah ye.

eeee....comot! air liur sesaje. sampai aku kena lap sbb dah meleleh hingga ke dada. eeee anak sapa la ni?

2 love purple:

~emi~ said...

haha..anak sedara sy suke tonyoh berus gigi tu merata2. pastu bila berus tu da buruk, dy cakap "nape berus gg kakak jd camni. sape guna ni..".haha.trus x mau gosok gg..

Lady Lavender said...

sooo...cute..mcm anak akak bwk berus gigi kehulu kehilir :-). Anyway..salam kenal dr jauh. Akak follow :-)