? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 25, 2011

sesi rekrut

malas laa nak tulis panjang-panjang
skrg ni nk tulis blog memang malas tahap dinasour
jadi korang layan gambar jer lah ek

gmbr atas aleesya seronok kena buli ngn ayah dia

gambar bawah plak aleesya rela utk direkrut
hehehehe

 siap ngn baju ujan bagai
eh ke orang panggil baju ape ni?
lupa nak tny ngn incik fidi




4 love purple:

Lady Lavender said...

ayah dia nak ajak ikut pi keje sekali la tu heehee..

mieoney said...

memang paksa rela jer dia ek...siap senyum suka lai...takper2 dh besar nnti boley ikut jejak langkah ayah yer aleesya... ^__^

purple_lav said...

akak lady: hehehe itu memang dah wajib. setiap kali ayah dia nak pergi kerja, kena pujuk dia.sll sgt nk ikut hehehe

purple_lav said...

mimi: aleesya sll merelakan ibu ayah buli dia hahahahaha