? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, January 7, 2011

HAPPY BABY CONTEST


dah lama tak join contest, kali ni....i'm backkkk


oke klu sesaper nak join jugak bleh laa terjah ke blog ni oke


My Contest & GA Blog

baiklah ini lah gambar yang aku sediakan utk puan penganjur.. harap bersesuaian ye. dan harap-haraplah menang sebab hadiah gempak giler! hahaha

Kategori A : Berumur kurang 2 tahun pada 31 Januari 2011
Nama : Faten Aleesya Mohd Afidi
Nama ibu: Puan Pija
Tarikh lahir bayi : 14 November 2009 (umo 13 bulan)

ooo kena tagged sorang (paling minimum) laa. oke aku tangged CIK MIMIE! hehe

saper2 nak join cepat yer sbb tarikh tutup penyertaan adalah 17 Januari 2011 pada 5 petang.
sudah pastilah hadiah gempak, tak caya sila terjah blog puan penganjur.

1 love purple:

Ina Hashim said...

salam,

thanx for joining...pls make sure dah follow both blogs ye...gud luck to you :)