? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 11, 2011

budak 3 tahun didera ibu tiri

astarafirrullahalazim...ape nak jadi ni? tak der hati perut ke apa? tak der rasa belas ihsan ke melihat susuk tubuk kecil menangis kesakitan?

kes dera kembali lagi nampaknya. klu dulu teman lelaki, kali ni ibu tiri pula. adakah kisah dongeng Bawang Putih Bawang Merah kembali wujud era ni?

vunguks tol laa pompuan tu. yelah tau laa bawa pangkat sebagai ibu tiri. tapi klu dah kawen dgn bapaknya harus laa terima jugak anaknya juga. kesian budak kecil itu. ada 73 kesan deraan kt badan budak tu. aduiii la.

malas dah nak cakap ape-ape. terus tak der mood. sbbnye aku baru keluar meeting.waaaa banyaknye keje.fengsan

2 love purple:

mrs_zura said...

mak tiri tu penah terfikir tak bdk umur 3 thaun tak mengerti ape2? dera watpe? sian dia otak duk kt lutut!
*emo plak:-)

mieoney said...

kejam kan...dh ler dua2 beradik tu kena dera...sian bdk kecik cam tu mana tau apa2 lai...klu kita marah ponx derang sure akan senyum2 sengih blk kat kita...

eh tp bapak dia tu kira bersubahat lah kan...takkan bapak dia tak tau apa...tgk bdk tu lebam sana sini..

pas tu tgk smlm bapak dia cam lembik2 dh bila anak dh mati...siap kena papah lai...geram rasa nak sepak jer telur dia...huhu sori geram and marah punye psl..huhu