? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 10, 2011

tahniah nor hayati ahmad!

masa tgh syok-syok kemas meja tadi, tetiba bunyi mesej masuk.

"Assalamualaikum...telah selamat melahirkan baby boy seberat 2.9kg pada 9hb.tq"
dari Yati...

dalam hati yati nak prank aku ke?sebabnye aku tak tahu pun masa bila dia ngandung. tau-tau jer dah beranak.(aku suka perangai mcm ni...nnt sok sok aku nk buat macam dia jugak lah)

anak sulung dia Amna Batrisyia, dah jadi kakak pun. Amna nanti jadi good girl oke. tak mo kacau2 adik tu. oh ye, amna ngn aleesya tak beza jauh pun. aleesya tua sebulan jer ngn amna. hehehehe

anyway, tahniah laa tie. tak sangka mu dah ada anak dua. sepasang plak tu.

1 love purple:

~emi~ said...

hihi..dapat sepasang ek. yg si kakak nye nnt mesti suka kacau2 adik sbb jelez. ank sedara sy pon camtu la. pntg tengok umi dia dukung2 adik,,trus dia nak p cubit adik dia. pastu suka membaentak2 tarik perhatian org cz dia rase sume org duk syg kan adik dia lebey dari dia.haha.siap suh umi dia balik tggl adik kat kg lagi,suh duk ngan nenek dia.