? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, January 7, 2011

tahun ni dah tak nampak laa muka beliau


pix: google tq

baru terbaca dalam kosmo hari ni, Penyimpan Mohor Besar Raja-raja, Engku Ibrahim Engku Ngah dah  bersara. nnt tahun ni kita tak dapat laa tgk dia dalam tv lagi masa nak umum puasa ke raya ke...

beliau ni dah berkhidmat masa tahun 1989 lagi. patutlah aku rasa sejak kecil lagi beliau jer duk umumkan raya puasa ni.punyalah lama kan.

aku dah perasan masa tahun lepas...masa beliau nak umumkan raya puasa, aku tgk beliau ni macam dah tak berapa sihat. dah veteran.

semoga beliau terus sukses dalam hidup. erm, muka sape plak agaknya yang akan muncul di kaca tv masa nak tgk anak bulan nnt? kita sama2 tunggu. cekidaut

2 love purple:

✿etiey erywan✿ said...

dah tak raya ler kiter.. hehhe :P. sapelah pulak yg akan mengumunkannya nanti

purple_lav said...

itu lah. rasa mcam tak feel plak bila bertukar org ni...mesti dah tak saspen macam beliau ni