? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, January 6, 2011

dari novel ke drama tv

 aku ni sebenarnya bukannya kaki novel pun. masa sekolah-sekolah, klu ada member berebut-rebut nak pegi pinjam buku kt Library sbb buku citer Bawang Putih Bawang Merah baru sampai...aku bleh rilek jer..hek eleh korang ni..takat buku tu jer lah...


memang semangat Mari Membaca dalam diri aku amat kureng....


tapi bila masuk jer U, dapat roomate kaki novel la plak. mula-mula aku heran naper laa dia ni tak bangun-bangun dari pagi...sanggup skip makan..pastu tetiba nangis sorang. hek eleh sekali lagi...


jadi aku nak rasa skit perasaan tu. pinjam laa kejap novel dia.aku masih igt lagi tajuk dia ..Tak Seindah Mimpi.


alamak...daripada aku duk hek eleh kt member aku tu...tetiba jer aku ter'hek eleh ' kt diri sendiri. gila laaa....tak sampai hati nak tutup novel tu selagi blum sampai muka surat terakhir. lapar pun lapar laaa... perut ko tunggu kejap ye, aku nak habiskan novel ni. skit jer lagi...skit jer....


dari berbaring syok, kendian mengiring...terus sakit belakang. meniarap pula. gitulah sampai habis satu novel tajuk Tak Seindah Mimpi itu.


ye aku dah terjebak dengan dunia novel. klu kt UUM dl, akan ada dealer atau tokey novel ni. dia akan buat servis sewa menyewa. dah tak igt satu novel bape ringgit. tapi kerap jugak lah aku pinjam novel dari tokey itu.


sampai laa terbit plak novel sambungan...waaaa lagi tak lepas aku pinjam...erk..sori aku tak pernah beli novel sbb aku rasa mahal hehehehe. jadi aku pinjam jer. tapi aku pulangkan dalam keadaan yang terbaik. tak penah ada peta dari air nescafe ke ape.


sambungan novel
 dan 
terus buat aku giler.....
sampailah aku ternampak ada drama tv yg memang diadaptasi daripada novel2 diatas tu kt tv1.
eh nak tengok laaa....lagipun aku dah tak berapa igt jalan cerita dia. yang igt nama Norjina, Razif jer
hehehehehe

korang bleh laa tengok kt tv1, tajuk citer Trilogi Cinta pada hari Ahad dan Isnin (klu tak salah aku laa). terus terbayang-bayangkan tangisan aku masa baca citer ni huhuhuhuh



3 love purple:

cheqna said...

hehehehehehehe
tu la...
sebenarnya novel ni berhantu tau=)

purple_lav said...

kan ceqna kan...
cuma skrg tak berkesempatan lagi nak khatam novel macam dl2

ASMAH ANIZAN said...

drama tu ari ahad sapa selasa laa cik pija...