? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 4, 2011

bila hati mula berniat jahat

azam tahun baru HENDAK KURUS. aku nak berat masa aku lepas beranakkan aleesya dulu iaitu hanya 50kg.memang dah lama aku tak mengecapi angka itu (hahahaha)...last2 masa sekolah dl laaa...

sekarang nak tau berat aku? 60kg oke.diulangi 60kg. jadi bagaimanakah hendak mencapai sasaran itu?

mulalah terdetik dalam hati nak makan ubat kurus. tapi takut...takut ada side effect ke ape ke? tapi klu tak makan aku macam makin bam bam jer

nak kata aku tak diet, aku dah diet...seminggu makan nasi 4 kali jer, iaitu masa weekend. tapi totap gomoks. itu dulu...skrg aku dah bedal nasi tiap2 hari dah bila tgk tak der hasil...hehehe

rasa2 lah apa ubat kurus yang elok? atau tak yah makan ubat kurus yang tidak terjamin keselamatannya itu?
dilema...dilema.... dilema....

1 love purple:

kuntumz said...

hehhehe..samalah...azam nk kurus ni mmg dah ada tiap2 thn,,tpi tak penah pun tercapai...
uhh mmg tensen tgk bdn sendiri, lagi kita nk kurus, lagilh kuat mkn..
mcm mana lah org lain, lps bersalin slim melim jer..jelesss