? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 10, 2011

korang dah tahu kan siapa menang Juara Lagu?

jadi tak payah laa aku ulas panjang-panjang bab Juara Lagu ni. yang penting aku kecewa. kecewa noks.

yang penting tak tengok sangat masa juara lagu tu, aku lebih banyak menguruskan hal-hal rumah tangga. eceh. lepas tu makan eksrem hehehe syok giler. pastu berebut-rebut ngn incik fidi. aleesya tengok dia pun join sekali terjerit-jerit macam ibu dia hahahahaha..

nasib baik incik fidi tak tahu ada perlawanan bola semalam, sajer jer aku tak main tengok2 info kt tv. klu tak memang tak tahulah faizal tahir masuk kolam hahahahah.

2 love purple:

✿etiey erywan✿ said...

memang tak puas hati dengan keputusnnya! nak faizal tahir jugak :P

purple_lav said...

hhahaa.tapi nak buat camno...dia dah angkut piala bawak balik umah dah