? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 24, 2011

ni kedai makan ke kedai lipas???

semalam incik fidi ajak makan nasi lemak tersedap katanya kat cheras. oke macik menurut perintah. lagi pun dah lama tak keluar malam-malam ni. sajer nak kasi anak demam

kununnya lepas tu nak pergi downtown plak. tapi hancus sbb aleesya dah dibuai mimpi.

kitaorang makan kat Original Kayu Nasi Kandar, sebelah je ngn Q-Bistro.tapi aku rasa nasi lemak Q-Bistro lagi best...:(

incik fidi tgh tilik tangannya. naik ape benda ntah. macam campak tu. tapi tak demam.

budak kecik ni layan papadom jer. sampai kenyang agaknya. sbb bila aku suapkan nasi, dia dh tak mo. oh abaikan baju sejuk aleesya. aku beli masa kt bandung hari tu lagi. masa tu tak tahu lagi peknen boboy ke gugurl...belasah jer. pastu dah kecik plak tu.. hahahahaha nasib la aleesya oiii

oh ye....aku pun heran nape laa banyak noo lipas kt kedai ni. masa makan tu tak keluar lagi anak beranak lipas ni. ke aku tak perasan sbb khusyuk makan???

lps jer makan tu, baru aku perasan....eeee gelik! merata-rata lipas jer. toleh kiri...lipas. toleh kanan....lipas. toleh atas kepala....lipas. sah dia dah hinggap kt atas kepala aku.

beria aku tepis ngn incik fidi sekali. dalam tu aku control tak bagi keluar suara menjerit-jerit. kang ada plak yang menonton drama sebabak aku nih. choii laa kedai ni. memang sah2 aku banned mu!

inilah nombor meja yang tak bertuah tu. ke tempat aku jer yang ada lipas bersepah-sepah? meja lain tak der???ntah laaa yang pasti I HATE U!

4 love purple:

YanDarwisy said...

bleh plak lipas erk....lipas sesatlah tu. nak makan nasik kandar

purple_lav said...

hahaha. banyak noo lipas yang hilang arah tujuan tu

Intan and The Boys said...

erkkk!!! geli tau!!!!

purple_lav said...

intan: memang geli. dah laa anti ngn lipas terbang-terbang ni eeeeee....