? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 3, 2011

saya dan selipar baru hik hik

hoyeh, kembali bertugas selepas 4 hari cuti. hari pertama jer best. hari kedua sampai hari keempat dah sakit otak sbb tak dapat kuar jenjalan. hahahaha..

tapi best sangat bila dapat berkepit jer 24/7 dengan aleesya. huih, makin manja laa budak tu.nasib baik hantar kat babysitter tadi dia tgh tido. klu tak mau bergema-gema suara anak dara ai tu huhuh...

sekarang, asal petang jer aku mesti bawak aleesya jalan2 depan umah ni. ala bukan ke taman pun. memang betul-betul depan umah. kt koridor jer hahahaa. tak pe yg tu tgk aleesya dah hepi semacam.

 tadaa selipar baru aleesya. rege cuma RM10 hahaha. beli kat carrefour alamanda. sekali bawak balik umah, SEMPIT rupernye. kaki budak ni tembam.sangkut kt lelemak. hahahaha...tak pe laa sayang. nnt ibu beli yg lain plak. sib baik murah kan.

oh, abaikan keserabutan pemandangan itu. psttt....psttt....baru aku tahu sape yg buang sampah sarap espcly kayu2 buruk tu depan umah aku ni. BABYSITTER  aleesya rupernya. hampes tol hahahahah. tak pe lah kak. harap akak ada kesedaran sivik suh macik cleaner tu angkut segala mak nenek ni. kita dah masuk tahun baru ni kak. kena ada perubahan. ahaks.

ni lah pemandangan cantik di waktu petang. umah babysitter aleesya selang satu pintu jer ngn umah aku ni. sonang keje mak masa nak ngantor aleesya. hehehe.

aleesya kepelikan nape lah kasut baru ni keras kejung jer. biasalah nak....klu dah rege murah, begitulah. try beli Clarks ke, Bonia ke, dan pelbagai lagi jenama mahal yang aku tak tahu sbb aku nye pun cap Vincci ngn Nose jer....elok jer lembut dan selesa di kaki. tak pe lah nak oiii. yg penting ada alas kan..

masa aku balik kampung belah mak dulu-dulu, selalu terserempak ngn orang asli (harap maklum, ini memang betul-betul kampung oke, sampai ada orang asli hehe). dorang selamba kodok jer jalan berkaki ayam. dah laa masa tu panas membahang, jalan plak atas jalan raya, tak terbakar ke kaki tu. jadi bersyukurlah kita ni yang masih mampu nak beli kasut kan. hehehe

ekspresi muka tanda sedang marah aku laa tu. ntah laa semenjak dua menjak ni suka sangat cakap jerit-jerit. macam nak marah orang tu. oo biasa nihhhh....

masa hari tu, malam tu incik fidi balik lambat, pagi esoknya bila incik fidi bangun jer, terus aleesya pergi kt incik fidi yang masa tu sedang gosok gigi dan cakap jerit2 ngn muka macam kat atas ni. hahahahaha. marah ayah dia ke tu?memang kelakar masa tu...tak sangka anak sekecil tu dah faham.

0 love purple: