? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 24, 2011

tasik cempaka bangi TERBAIK!!!


selama ini kan aku asyik pergi putrajaya klu nak bawak aleesya makan angin petang. rupernya aku tak tahu tasik cempaka yang hanya sekangkang king kong dari umah aku tu lagiiiiii best.

meriah wey kt sana....

*mood malas nak tulis cerita ceriti panjang2. layan gambar sajork ye..

tema baju adalah salah ye puan-puan. sepatutnya pergi taman pakai le seluar panjang. klu tak jadi macam aleesya. huhuhuh...

oh budak2 kompom suka sbb ada menan ni. tp aku melarang keras lagi utk aleesya nk join menda alah ni.sbb nye aku tgk sumer budak2 besar. kang aleesya join terpenyek dia.

jadi menan dia hanyalah batu-batu jalan wakakakaka. tak pe sayang....nnt dah besar ibu janji bawak aleesya main sama2 ngn abang ngn kakak oke.





jalan dua tiga tapak, bergayut kat kaki aku. ape kessss????


taman ni yang belah PKNS ye.. klu yang belah satu lagi tu tak berapa best sbb situ lebih kepada sesiapa yang suka jogging.

aleesya jalan asyik dongak ke atas. mana tak nye nak tgk layang-layang. jalan-jalan...pastu dongak..jalan-jalan pastu dongak. hasilnya korang tengok laa lutut dia

calar pertama dalam hidup aleesya. hehehehe. tapi bila balik tu, aku sapu dettol ngn ubat langsung tak menangis. tak sakit ke????

dah namanya main sensorang, jadi kutip rumput laa jawabnye ...

lagi kecederaan aleesya hehehehehe

2 love purple:

mieoney said...

sian luka dh...abis dh peha yg gebu itew...hehe next time pki suar jeans terus bru tebal sket protection...hehe

purple_lav said...

itu lah pasal. salah pilih pakaian...nnt nk ke taman mesti pakai seluar jeans! hehehe