? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 25, 2011

buat kaum ibu....korang penah tak kena baling dgn botol susu?

aku????semalam baru jer kena...

masa kena tu sakit bukan kepalang. rasa nak tambah lagi sakit....hantuk kepala kt dinding hahahaha. sumer tu aleesya punya pasal lah.

dia skrg memang sukaaaa sangat ketuk-ketuk barang. tak kira lah botol susu ke, remote ke, tepon ke..klu dia ketuk atas sofa ke meja ok laa jugak, ni nak ketuk jugak kt badan orang

aku cukup risau bila dia duk ngn babysitter dia. takut dia terketuk anak orang jer. ampunnnnn....

mulut aku ni dah penat cakap "tak baik aleesya buat macam ni"....memang aku takkan pukul dia balik. paling tidak aku jerit kt dia jer. bila dh sakit memang out of control laaa. hahahaha

klu korang yang ada macam mana ek korang handle perangai budak yg suka ketuk-ketuk barang kt badan kita ye???cer cerita skit kt aku

0 love purple: