? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 5, 2011

samsung NX100 idamanku

 pix pinjam dari google jap...

oh, sekarang aku dah tak teringin DSLR. korang gantung laa kt leher depan aku pun, MUNGKIN aku dah tak pandang hahahaha

tapi try korang bawak samsung NX100...mau aku rasa buat drama Ibu Mertuaku kt situ jugak...oh samsung oo samsung...ampun mak! hehehe



ni pasal aku baca Kosmo tadi laaa..tetiba mata tertangkap kt bahagian gadget. fuyooooo...bestnye kamera ni. sblm ni memang aku perasan yang iklan kt tv tu. body lebih kurang kamera compac tp ada lense ala-ala DSLR. terus aku jatuh hati.

aku suka sbb ia tak besar. tak macam DSLR...nak kena angkut paling tidak guna leher. jadi bagi yang dah ada anak kecil macam aku ni...mungkin susah skit. melainkan incik somi juga mempunyai minat fotografi. jadi dia bleh laa angkut kamera godang dan amik momen yg cantek2. sementara puan isteri mendukung anak penuh bergaya.

tapi klu macam incik fidi..kimmm salammmm..baik guna kamera kompak yg bleh sumbat dalam handbag. agak2 ko nak bergambar baru keluarkan. klu tak memang sehari tu tak der gambar langsung.

lagi satu aku suka sbb ia hampir sama ciri-ciri DSLR. sudah pasti kita boleh mempelbagaikan angel dan gmbr yang macam mana kita nak. ofkos kualiti pun hampir sama kan. oh suka oh suka...

aku check dalam internet harga dia skrg cecah RM 2299. GULP...rasa nak telan air liur pun tak lepas. hehehe. ni nak kena main kutu RM300 sebulan ni.

harus malam ni aku mimpi kamera ni.

0 love purple: