? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 19, 2011

sibuk sungguh

2 3 4 hari ni aku rasa aku bz sangat-sangat. balik umah jer terus tertido. badan rasa penat sbbnye kena drive ke tempat yang jauh-jauh.

hari ni plak menuju ke klang. sepanjang ada kt KL ni, baru sekali aku jejak kaki nun di Klang. tu pun incik fidi yang bawak kete masa bercinta2 dulu ahaks.

harap dapat jumpa jalan ke klang dengan bantuan gooogle maps ni hehehe. akibat keluar asgmnt tak henti-henti minggu ni, satu hapak pun story aku tak taip lagi...waaaaaa

oke lah, sekadar luahan hati itu sahaja. bubai

2 love purple:

Lady Lavender said...

a wife, a mommy & a worker at the same time memang sgt2 penat..nak buat camana kaann..semuanya tanggungjawab.

purple_lav said...

btl tu kak