? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, January 21, 2011

rindu nak cium dia tika itu

tadi terbelek folder gambar lama-lama. untung jugak aku ni suka amik gambar (walaupun pakai kamera cap hayam) jadi bila kita nk igat momen tertentu, cari jer gambar. sure kita igt balik...

pastu buka plak folder aleesya. dari aku duk dalam wad (dalam wad masih gigih ambil gambar walaupun contraction dtg selang 5 minit) sampai laa aleesya dah besar panjang ni. hehehehe

oh, gambar kt atas tu ya...aleesya baru jer berumur sehari. best sangat bau dia masa ni. bau baby-baby...terus rasa rindu membuak2 bila tgk gambar ni. rindu nak cium dia. rindu nak peluk dia yang hanya sebesar peha aku hehehe.

selingan jap : semalam tgk video justin bieber (betul ke eja cam ni, belasah jer lah). lagu baby baby tu. ntah tajuk ape dia. (kurang amik port sbb tak minat dia) tetiba aleesya tak berkelip-kelip tgk v/clip tu. hbs jer terus dia plak sambung. bie bie bie...duk sebut itu lah sambil goyang badan kiri kanan. hohohoh sweet laah

incik fidi ada juga masa tu. terus dia cakap. "kita kena ajar dia baca quran laa ni." hahaha, oke oke tuan besar. nnt mem ajar anak kesayangan kita ni baca quran. tp risau dia koyakkan quran tu jer sbb masa aku baca Yasin hari tu pun dh hbs 1 muka surat selamat dalam genggaman dia. waaaaa.....

5 love purple:

fathiahRAIHANA said...

comel la pic niehh . n the header too :)

purple_lav said...

pic lamo hehehehe

✿etiey erywan✿ said...

heheh... bersalin lagi osrang :P

purple_lav said...

etiey : hati tu memang dah membuak2 nak anak lagi sorang hehehe

Nisa' Azman said...

wah..comelnye baby.. hihi..
kak fiza, kalo xkeberatan, meh la join contest yg sy anjurkn.. thanks ye..
http://greennnpanda.blogspot.com/2011/01/colours-of-inspiration-contest.html